Memòries acadèmiques
L'objectiu de l'Oficina Web és coordinar la publicació d’informació de la UIB a través del web institucional i altres tecnologies web, vetllar pel compliment de les normatives aplicables, tant legals com d’imatge institucional, i explorar nous entorns tecnològics en l’àmbit de les tecnologies de la informació al web.
Les intervencions que ha fet durant l'any acadèmic 2013-14 són:
Web públic
- S'ha canviat la imatge del web de la UIB seguint les indicacions de la Direcció de l'Estratègia de Comunicació i Promoció Institucional. Es va publicar el 26 de març de 2014.
- S'ha adaptat el web públic als diferents dispositius mòbils.
- El nombre d'usuaris del gestor de continguts ha continuat creixent i ha pujat fins a tenir 158 llocs web i 246 editors del web públic amb imatge institucional, als quals es dóna suport.
- S’han programat o millorat components per dotar-los de noves funcionalitats.
- L'aplicació per generar i mostrar informació acadèmica d'estudis de grau, primer i segon cicle i postgrau automàticament a partir dels sistemes d'informació institucionals ha anat evolucionant, amb la creació de noves funcionalitats i l'adaptació als canvis produïts a la informació i al disseny.
- S'ha integrat la bibliografia recomanada que gestiona el Servei de Biblioteca i Documentació a la informació de les assignatures dels estudis de grau.
Portal privat
- S'ha ampliat el contingut del Portal PAS-PDI.
- S’han creat espais perquè grups de feina puguin compartit un espai al portal privat.
Aplicacions
- El mòdul per a la publicació al web de les convocatòries i els resultats de places d'alumnes col·laboradors s'ha adaptat a les noves bases.
- Les eines editores del web institucional i el portal privat s'han integrat al sistema d'identificació única.
- S'han realitzat les tasques de manteniment, actualització i monitorització dels servidors web, servidors d'aplicacions i les aplicacions mateixes.
Suport i formació
L’Oficina Web ha realitzat la formació següent:
- Sessions formatives d’iniciació als usuaris editors (15 sessions de 2 hores i 18 assistents).
També s'ha donat suport als 246 usuaris editors mitjançant telèfon i correu electrònic.
Assistència a congressos
- Liferay Symposium Spain 2013, al mes d’octubre, a Madrid. Presentació de la xerrada "Implantación del Portal de Comunicación interna de la UIB"